آسمان دیجیتالی

خدایا ، یادم ده که یاد کردنت را از یاد مبرم

آسمان دیجیتالی

خدایا ، یادم ده که یاد کردنت را از یاد مبرم

آخرین گزارش‌های آماری موسسه StatCounter نشان می‌دهد که در حال حاضر مرورگر «گوگل کروم» محبوب‌ترین مرورگر دنیای اینترنت است. اما محصول جدید مایکروسافت با نام Edge می‌خواهد برتر از مرورگر گوگل باشد.



Gabe Aul مدیر برنامه «اینسایدر» مایکروسافت اخیرا در وبلاگ ویندوز بنچمارک‌های Microsoft Edge را منتشر کرده که نتایج حیرت‌انگیزی را به نمایش می‌گذارد.

بر اساس این بنچمارک‌ها، مرورگر مایکروسافت توانسته عملکرد بسیار قابل‌توجهی نسبت به گوگل کروم از خود نشان دهد. جالب است که تمامی این بنچمارک‌ها به وسیله نرم افزارهای تولیدی گوگل و اپل مانند Google Octane، Apple JetStream و WebKit Sunspider انجام شده است.

نتایج بنچمارک‌ها ثابت می‌کند که در تست WebKit Sunspider مرورگر Edge تا 112 درصد سریع‌تر از کروم است. همینطور در تست Google Octane این برتری به 11 درصد و در Apple JetSream به 37 درصد می‌رسد.

اگر این گزارش صحیح باشد، مرورگر مایکروسافت قطعا می‌تواند به‌سرعت جایگاه برتری در رده‌بندی‌های مختلف از آن خود کند. 

Edge به صورت پیشفرض در ویندوز 10 حضور خواهد داشت. کسانی که نسخه اصلی ویندوز 7 و ویندوز 8 را داشته باشند، می‌توانند در انتهای همین ماه میلادی به صورت رایگان به ویندوز 10 آپگرید کنند.


منبع

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۴/۲۷
  • ۴۰۴ نمایش
  • آسمان دیجیتالی

نظرات (۱)

آسمان دیجیتالی عزیز عیدت مبارک
پاسخ:
عید شما هم مبارک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی