آسمان دیجیتالی

خدایا ، یادم ده که یاد کردنت را از یاد مبرم

آسمان دیجیتالی

خدایا ، یادم ده که یاد کردنت را از یاد مبرم

نظر شما در مورد مولا علی (ع) چیه؟

پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۵۴ ب.ظ

از دانایی پرسیدم 

نظر شما در مورد مولا علی (ع) چیه؟


ایشان پرسید : بهترین مکان کجاست ؟

گفتم : مسجد


پرسید : بهترین جای مسجد کجاست ؟

گفتم : محراب


پرسید : بهترین عمل چیه؟

گفتم : نماز


پرسید : بهترین نماز ؟

 گفتم نماز صبح 


پرسید : بهترین قسمت نماز؟

 گفتم: سجده


پرسید : بهترین قسمت بدن ؟ 

گفتم : سر


پرسید : بهترین قسمت سر ؟ 

گفتم پیشانی


پرسید : بهترین ماه؟

 گفتم رمضان


پرسید : بهترین شب؟ 

گفتم شب قدر


پرسید : بهترین نحوه مردن ؟

 گفتم شهادت


آنوقت به من گفت :

 مولا علی در ماه رمضان در شب قدر در مسجد در محراب مسجد ،

در حال نماز ، 

نماز صبح در سجده نماز فرق مبارکش شکافت !


یعنی هنوز مات و مبهوت این نتیجه گیری بسیار زیبا هستم‌


هدیه کنید به پیشگاه مقدس امیرالمؤمنین حضرت علی ابن ابیطالب (ع) صلواتی بر محمد و آل محمد‌.

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۵/۲۹
  • ۱۰۶۷ نمایش
  • آسمان دیجیتالی

امام علی ع

حضرت علی (ع)

مولا علی (ع)

نظرات (۲)

  • منتظر المهدی
  • نظرمن اینه که امام علی رونمیشه توصیف کنه کسی چون مولابی نظیره قربااانش
  • چشم به راهم ...
  • اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم و هلک اعدائم اجمعین

    یا زهرا .............................................................عشق علی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی