آسمان دیجیتالی

خدایا ، یادم ده که یاد کردنت را از یاد مبرم

آسمان دیجیتالی

خدایا ، یادم ده که یاد کردنت را از یاد مبرم

"من که نه دستی نه آبی نه علم دارم" - حسین فخری

سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۴:۰۵ ب.ظ

مداحی بسیار زیبا و حزن انگیز "امان ز بی آبی" از حسین فخری

امروز مصادف با روز عاشورا ، روز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین را تسلیت عرض میکنم.
امروز یاد مداحی حسین فخری افتادم و توی همچین روزی وقتی گوشش کردم، حال و هوام عوض شد...
 
 
 
در ادامه مطلب، متن مداحی رو هم گذاشتم.
در این روزها ما رو از دعای خیرتون بی نصیب نذارید.
التماس دعا
 
 

من که نه دستی نه آب و نه علم دارم

دیگر چگونه  توان رو به حرم آرم

نه در بدن قدرت نه در دلم تابی

فغان ز بی دستی امان ز بی آبی

××××××××××××××××

بیا اخا برادرت فتاده است از پا

حاصل سقایی من ریخته در صحرا

نشد رسانم آب را به گلشن زهرا

نمانده دست تا علم ز خاک بردارم

فغان ز بی دستی امان ز بی آبی

××××××××××××××××

ز روی زین به خاک و خون ز سر در افتادم

بیا عزیز فاطمه برس به فریادم

چو مرغ پر شکسته زیر پای صیادم

بیا که انتظار دیدن تو را دارم

فغان ز بی دستی امان ز بی آبی

××××××××××××××××

فغان که این حوادث زمانه دستم بست

به ضربه ی عمود آهنین سرم بشکست

خون سر و صورت و سینه ام به هم پیوست

بیا برآر تیر کین ز چشم خونبارم

فغان ز بی دستی امان ز بی آبی

××××××××××××××××

حسین من نشسته در برابرم زهرا

سایه ی مرحمت فکنده بر سرم زهرا

به خاک گرم کربلا چو مادرم زهرا

لحظه ی جان دادن من شده پرستارم

فغان ز بی دستی امان ز بی آبی

××××××××××××××××

بیا بگیر از زمین پیکر خونینم

 ببخش اگر نمی توان نزد تو بنشینم

نشسته در حضور تو نبوده آئینم

نه نیرویی که حرمت ادب نگه دارم

فغان ز بی دستی امان ز بی آبی

××××××××××××××××

امام من امیر من رهبر و مولایم

بیا کنار علقمه نما تو پیدایم

خرد شده ز ضرب تیر و نیزه اعضایم

بیا که سر به روی زانوی تو بگذارم

فغان ز بی دستی امان ز بی آبی

××××××××××××××××

بگیر این سر شکسته را به  زانویت

که وقت جان سپردنم نظر کنم رویت

 دسته گل محمدی بیا کشم بویت

ز خاک و خون پاک نما دیده ی خونبارم

فغان ز بی دستی امان ز بی آبی

××××××××××××××××

وصیتی مراست ای بر دو جهان سرور

خبر ز قتل من مبر به جانب خواهر

مرا مبر به خیمه گاه آل پیغمبر

 که شرمگین ز تشنگان آل اطهارم

 

شاعر: حاج حبیب الله معلمی

 

نظرات (۴)

  • مرضیه دهقان
  • سلام یک دنیا ممنون من ده ساله بخدا دنبال این اهنگم ولی هیچوقت نتونستم داشته باشمش چون فقط ریتم اهنگش یادم بود امشب یهو یه کلمش یادم اومد زدم و دانلود کردم ... موفق باشید 
    پاسخ:
    سلام ، خواهش میکنم ، خیلی خوشحالم که تونستم این مداحی رو به دستتون برسونم.
    سلام خوبید؟
     نمی دونم چرا روی پخش آنلاین و دانلود که زدم ، مداحی ای که پخش شد با متنی که درج کردید ، یکی نبود . روی دانلود فایل کامل هم زدم دانلود نشد و پیغام میده این لینک به نظر می رسه be invalid .
    پاسخ:
    سلام ، خدا رو شکر خوبم
    ممنون که اطلاع دادین ، اصلاحش کردم ، الان فایل کاملش رو میتونید آنلاین گوش بدید و دانلود کنید.
    موفق باشید
    دانلود کردم . بسیار عالی . 
    سپاسگزارم.موفق باشید 
    پاسخ:
    خواهش میکنم...
    بابت دقت بالای شما بسیار ممنونم...
    ان شاء الله همیشه دقیق و پیروز باشید...
    با عرض سلام اجرتون با اقا ابوالفضل ع دمتون گرم هرجا دانلود کردم نصفه نیمه بود شما کاملش رو گذاشتید 
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    خواهش میکنم
    خوشحالم که به دستتون رسید...
    التماس دعا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی