آسمان دیجیتالی

خدایا ، یادم ده که یاد کردنت را از یاد مبرم

آسمان دیجیتالی

خدایا ، یادم ده که یاد کردنت را از یاد مبرم

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • آسمان دیجیتالی

هموطن گرامی. جمعه در برنامه فیتیله، به صورت عمد یا غیر عمد، شعله جریانی روشن شد که مجاهیدین (منافقین) خلق خیلی وقت است که سوخت آنرا روی ایران ریخته اند... شعله ی از تفرقه و از بین رفتن وحدت ملی. جدیدا من در شبکه ها ی اجتماعی مطالب مشکوکی میبینم که بین قومیت های مختلف ایران تفرقه ایجاد میکنند. تمام این پیام ها، صوت ها و فیلم ها از یک جا منشا میگیرند، مدیریتشان یکی است و نیت همه روشن است... میخواهند وحدت را از ما بگیرند. وحدتی که موجب پیشرفت، امنیت و آرامش ما است. تمام قومیت های ایران مردمانی شجاع و غیور هستند. دوست من، از هر قومیت و نژادی که هستی، یک ایرانی هستی. شیعه هستی. غیرتی که یک ایرانی دارد، هیچ انسان دیگری ندارد. ما ایرانیان غیرت عجیبی روی خاکمان داریم، پس وحدت خودمان را از دست ندهیم. همه یک پارچه زیر سایه ی اسلام باشیم و از پیامبر و ائمه پیروی کنیم. 

اگر بعد از تمام دسیسه های دشمن از جمله منافقین، مثل جنبش ننگین سبز، تاسیس شبکه های ماهواره ای، ترور و.... از آنها برائت نجوییم، خود را در برابر آنها باخته ایم. همواره باید به فکر بود که الان، در اتاق فکر آنان، چه میگذرد، چه دسیسه ای دارند و به فکر چه شورشی هستند. متاسفانه، آنها از راه هایی به جمهوری اسلامی ایران و مردمانش ضربه میزنند، که ما حتی فکرش راهم نمیکنیم. ولی از دو حالت خارج نیست: 1- ضربه سخت افزاری 2- ضربه نرم افزاری.

از ابتدای انقلاب سازمان منافقین خلق، ضربه های سخت افزاری متعددی به ما وارد کردند( البته الان غلط میکنند ) مثل ترور شخصیت های سیاسی و مذهبی و علمی...

ولی در سال های اخیر دشمن از راه نرم افزاری برای ضربه زدن به ما استفاده میکند. یعنی بدون دخالت مستقیم و مخفیانه، کاری میکند که خودمان به خودمان ضربه بزنیم. آنها میخواهند پایه های انقلاب را سست کنند و شخصیت ایرانی و غیور ما را از ما بگیرند. برای مثال ضربه نرم افزاری میتوان به شبکه های اجتماعی، کانال های ماهواره ای، ترویج فرهنگ ننگین و بی اصالت آمریکایی بین مردم و .... اشاره کرد.

متاسفانه ما ایرانیان چشمان خود را به حقایق بسته ایم. نمیخواهیم قبول کنیم شبکه ی من و تو، فارسی وان، بی بی سی و... از طرف چه سگ صفتانِ حرامزاده ای اداره و تامین میشود. نمیخواهیم قبول کنیم شبکه های اجتماعی یکی از بزرگ ترین وسایل ضربه دشمن است. قبول نمیکنیم که الان فرهنگ حیوانگونه و بدون اصالت آمریکایی و اروپایی دارد در ایران رخنه میکند.

و در نهایت قبول نمیکنیم که اصلت و شرف ما، یعنی غیرت ما ایرانیان که زبان زد دنیاست، دارد کم سو میشود، راحت به نوامیس نگاه میکنیم، لباس های نا مناسب میپوشیم، به نوامیسمان اجازه میدهیم هر چیزی دوست داشت بپوشد.... ولی تعداد این افراد فعلا زیاد نیست ولی متاسفانه رو به گسترش است اگر که

بیدار نشویم

عزیزان: اگر هر گونه پیام مشکوک به دست شما از طریق شبکه های اجتماعی رسید، آن را منتشر نکنید و به کسی که این پیام را داده مشکوک شوید. شاید یکی از افراد سازمان منافقین خلق یا هر حرامزاده دیگری این متن را نوشته باشد. فقط یادمان باشد :


ما ایرانی هستیم





منبع

  • آسمان دیجیتالی