آسمان دیجیتالی

خدایا ، یادم ده که یاد کردنت را از یاد مبرم

آسمان دیجیتالی

خدایا ، یادم ده که یاد کردنت را از یاد مبرم

یه جمله آویزه گوشم کردم - شما هم آویزش کنید!

سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۴:۱۴ ب.ظ

چندی پیش، همراه داییم میرفتم مسجد...

(قبلش یه کارایی کرده بودم که بگذریم چی کار... و داییم در جریان بود)

در بین راه داییم گفت:

خدا لعنت کنه شیطونو

کاری میکنه که انسان از بین خوب و خوبتر ، خوب رو انتخاب کنه!

و خطاب کرد به من که از بین خوب و خوبتر ، خوبتر رو همیشه انتخاب کن...


پیش خودم گفتم خب اینو که دیگه هممون میدونیم...

بعد از گذشت چند ماه مجددا موردی پیش اومد (همین دیشب) که دوباره باید از بین خوب و خوبتر ، یکی رو انتخاب میکردم.

متاسفانه از اونجایی که انسان جایز الخطا است، خوب رو انتخاب کردم (چه اشتباهی کردم!)

و بعدش اتفاقاتی افتاد که چوب اشتباهم رو خوردم...

دیشب همش به اشتباهم فکر میکردم که حتی خوابش رو هم دیدم!!

بنابراین مصمم شدم که دیگه همیشه "خوبتر" رو انتخاب کنم و این توصیه داییم رو برای همیشه آویزه گوش کنم!


منبع: خودم!

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۱/۲۸
  • ۶۱۷ نمایش
  • آسمان دیجیتالی

اتفاقات زندگی

خوب و خوبتر

داستان کوتاه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی