آسمان دیجیتالی

خدایا ، یادم ده که یاد کردنت را از یاد مبرم

آسمان دیجیتالی

خدایا ، یادم ده که یاد کردنت را از یاد مبرم

کتاب سربلند (روایت زندگی شهید محسن حججی)

دوشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۲۱ ق.ظ

کتاب سربلند روایت زندگی شهید حججی


دیروز یه پیامک واسم اومد که کتاب "سربلند" مستند داستانی از کودکی تا شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی رو معرفی کرده بود...

گفتم لینک خرید کتاب رو بذارم برای دوستانی که مایلند این کتاب رو بخونند...

خودم به شخصه ارادت خاصی نسبت به این شهید دارم ، چرا که توی این وضع جامعه و توی جوونی ، حرکت بزرگی زد و چیزهایی که در موردش شنیدم واقعا میشه فهمید که شهادت لیاقت میخواد...


قسمتی از کتاب:

"برگشتم به حاج سعید گفتم:((آخه من چطور این بدن ارباٌ اربا رو شناسایی کنم؟!)) خیلی بهم ریختم. رفتم سمت آن داعشی. یک متر رفت عقب و اسلحه اش را کشید طرفم. سرش داد زدم:((شما مگه مسلمون نیستید؟)) به کاور اشاره کردم که مگر او مسلمان نبود؟ پس سرش کو؟ چرا این بلا را سرش آوردید؟ حاج سعید تند تند حرفهایم را ترجمه می کرد. آن داعشی خودش را تبرئه کرد که این کار ما نبوده و باید از کسانی که او را برده اند((القائم)). بپرسید، فهمیدم می خواهد خودش را از این مخمصه نجات دهد. دوباره فریاد زدم  که کجای اسلام می گویداسیرتان را این طور شکنجه کنید؟ نماینده داعش گفت:((تقصیر خودش بوده!، پرسیدم به چه جرمی؟ بریده بریده جواب می داد و حاج سعید ترجمه می کرد: ((از بس حرصمون رو در آورد،نه اطلاعاتی به ما دادف نه اظهار پشیمونی کرد، نه التماس کرد! تقصیر خودش بود.......!))"


خرید کتاب از سایت rabi.ir
خرید کتاب از سایت من و کتاب


وصیت نامه شهید محسن حججی


نظرات (۲)

سلام ممنون بابت معرفی کتاب . اجرتون با آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام.
قسمتی از کتاب را که گذاشته بودید خیلی دردناک بود .... خدا لعنت کنه داعش و همه دشمنان اسلام را.

http://tollooesobh.kowsarblog.ir/ریخت-و-پاش-خوبی-ها
پاسخ:
خواهش میکنم ، ممنون

آره واقعا ، زندگی مردان بی ادعا واقعا خوندن داره...

الهی آمین

با برگ هایی از پاییز

با برگ هایی از بوسه

با ساعت دلم ، وقتِ دقیق آمدن توست

من ایستاده ام ، مانند تک درخت سر کوچه

در:

http://maedeh.kowsarblog.ir/

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی