آسمان دیجیتالی

خدایا ، یادم ده که یاد کردنت را از یاد مبرم

آسمان دیجیتالی

خدایا ، یادم ده که یاد کردنت را از یاد مبرم

وقتی از منزل خارج میشوید

جمعه, ۲۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۰۹ ب.ظ
وقتی از منزل خارج میشوید
وقتی از منزل خارج میشویم اولین جمله ای که بر زبانمان جاری میشود این است: بسم الله الرحمن الرحیم
البته گاهی وقت ها هم ممکنه فراموش کنیم.
همین جمله کوتاه جلوی خیلی از اتفاقات رو میگیره که ما متوجه اون اتفاقات نمیشیم.
حالا میخوام چند تا ذکر دیگه بگم که با گفتنشون میتونید خودتون رو بیمه کنید و با خیال راحت به همه جا بروید. (با خودرو ، موتور ، پیاده و ...)
وقتی از منزل خارج شدید این ذکرها را بگویید:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ (به نام خداوند بخشنده مهربان)
 
لاحولَ‌ و لا قُوَّةَ‌ اِ‌لّا‌ بِالله العَلیِّ العَظیم (نیست حرکت و نیرویی جز به فرمان خداوند بلند مرتبه و بزرگ)
 
حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکیلُ (خدا برای من کافی است و بهترین وکیل است)
 
نِعْماً مولا و نِعْماً نَصیر (بهترین مولا و بهترین یاری دهنده است)
 
اُفَوِّضُ أمری إلَی الله، إنّ اللهَ بَصیرٌ بِالعِباد (کارم را به خدا واگذار میکنم، بدرستی که خدا به کار بندگانش آگاه  است)


اگر حفظ کردن ذکرهای بالا براتون سخته میتونید بعد از بسم الله الرحمن الرحیم این رو بخونید:
 
تَوَکَّلْتُ عَلَى اللَّه (به خدا توکل میکنم)


من خودم اول از "بسم الله الرحمن الرحیم" شروع کردم و بعدا "تَوَکَّلْتُ عَلَى اللَّه" رو بهش اضافه کردم و درنهایت اون 4 تا ذکر رو حفظ کردم و به ترتیب بالا بعد از خروج از منزل میخونم.

خیلی حس آروم و لذت بخشی به آدم دست میده که از هرچی مدیتیشن و یوگا هست، بهتره :))
ضمن اینکه دیگه خیالتون راحته که خدا تا آخر اون روز هواسش به شما هست و مراقب و محافظ شماست. (بیمه میشید)

یه ذکر بسیار خوب دیگه: ذکر رفع چشم زخم

هنگام خروج از منزل 3 مرتبه این ذکر را بخوانید:

ماشاء الله و لاحولَ‌ و لا قُوَّةَ‌ اِ‌لّا‌ بِالله العَلیِّ العَظیم

البته ذکرهای بالا رو میتونید روی کاغذ یادداشت کنید و خیلی راحت حفظشون کنید.

مهم: برای اینکه از تصادف در امان باشید، قبل از حرکت، یک مرتبه آیت الکرسی بخوانید. (بیمه تضمینی)

التماس دعا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی